درصورت خرید کاربری از سایت و ثبت سفارش به معنای پذیرفتن تمامی قوانین زیر میباشد و حق هیچگونه شکایت و اعتراضی ندارد

1_در هنگام خرید و وارد کردن اطلاعات اکانت خود لطفا قبل از وارد کردن اطلاعات را بر روی یک موبایل و سیستم دیگر چک و بررسی کنید و کاملا از درست بود اطلاعات اکانت خود اطمینان حاصل فرمایید زیرا درصورت دادن اطلاعات اشتباه و شارژ شدن اکانت دیگری به جای اکانت شما هیچ مسئولیتی به عهده فروشگاه کاپیتان جم نمیباشد.

2_در هنگام ثبت نام و ورود و حتی ثبت سفارش شماره تلفنی که در دسترس باشد و درصورت نیاز و بروز مشکل بتوانیم با شما تماس بگیریم.

3_بعد از خرید هر محصول چه محصولات شارژ با اطلاعات چه محصولات شارژ با آیدی به هیچ عنوان تا زمان تکمیل سفارش و دریافت پیامک انجام سفارش وارد بازی و اکانت خود نشوید زیرا در لحظه شارژ اکانت شما اگر وارد بازی شوید و شارژ کامل انجام نشود تماما مسئولیت این اتفاق بر عهده مشتری میباشد و هیچ مسئولیتی بر گردن ما نمیباشد

4_درصورت لفو سفارش توسط مشتری ( به هر دلیل و درخواست توسط از سمت مشتری) برای برگرداندن هزینه 15 الی 20 درصد مبلغ سفارش کسر و مابقی هزینه طی 1 روز کاری به حساب مشتری که با آن خرید انجام شده برگشت داده می‌شود.

5_در صورت وارد کردن اطلاعات اشتباه در هنگام ثبت سفارش انجام سفارش شما به 24 ساعت آینده موکول می‌شود و در این زمان مشتری موظف است اطلاعات اکانت خود را درست کرده و به پشتیبانی از طريق واتساپ یا تلگرام جهت تکمیل سفارش خود ارسال کند.

6_درحالت معمول سفارشات بالای 300 هزار تومان نیازمند احراز هویت و ارسال مدارک میباشد و سفارشات پایین تر از این مقدار بررسی شده در صورت نبود مشکل تایید هویت می‌شوند.

7_ در هنگام خرید محصولاتی برای شارژ آنها نیاز به آیدی و اسم اکانت است مشتری موظف است دقت لازم را در وارد کردن آیدی و اسم کامل و درست خود داشته باشد زیرا درصورت اشتباه دادن آیدی و اسم خود و شارژ اکانت دیگری هیچ مسئولیتی به عهده فروشگاه نمی‌باشد.

8_تمامی محصولات کاملا قانونی از سمت گوگل پلی خریداری می‌شود و درصورت بروز مشکل بعد از خرید مشتری تنها با ارائه مدرک کاملا درست از سمت گوگل پلی امکان پیگیری و رفع مشکل توسط سایت و فروشگاه کاپیتان جم امکان پذیر میباشد

9_درصورتی که مشتری بعد از خرید کالا و محصولی آن محصول ناموجود یا فروش آن متوقف شود مشتری حق کنسل کردن سفارش یا تغییر دادن سفارش خود به چیز دیگری را دارد.

10_درصورتی که کاربر کوچیک ترین بی احترامی به سایت و عوامل آن کند سفارش لغو و 20 درصد هزینه کسر و مابقی به حساب کاربر برگشت داده می‌شود.

11_اطلاعات وارد شده توسط مشتری بصورت کامل توسط سایت محفوظ می‌ماند و بعد از انجام سفارش اطلاعات مشتری تماما از سیستم و تاریخچه خرید سایت حذف می‌شود.

12_ کاپیتان جم به اطلاعات شخصی و خصوصی کاربران کاملا احترام گذاشته و پیش خود همیشه محفوظ نگه میدارد

-توجه داشته باشید درصورت تغییر در هر مورد از قوانین و مقررات از همین صفحه قابل مشاهده میباشد و درصورت پذیرفتن و خرید مشتری از سایت به منظور پذیرفتن تمامی قوانین و مقررات حتی درصورت تغییر میباشد-