درصورت خرید کاربری از سایت و ثبت سفارش به معنای پذیرفتن تمامی قوانین زیر میباشد و حق هیچگونه شکایت و اعتراضی ندارد

1_در هنگام خرید و وارد کردن اطلاعات اکانت خود لطفا قبل از وارد کردن اطلاعات را بر روی یک موبایل و سیستم دیگر چک و بررسی کنید و کاملا از درست بود اطلاعات اکانت خود اطمینان حاصل فرمایید زیرا درصورت دادن اطلاعات اشتباه و شارژ شدن اکانت دیگری به جای اکانت شما هیچ مسئولیتی به عهده فروشگاه کاپیتان جم نمیباشد.

2_در هنگام ثبت نام و ورود و حتی ثبت سفارش شماره تلفنی که در دسترس باشد و درصورت نیاز و بروز مشکل بتوانیم با شما تماس بگیریم.

3_بعد از خرید هر محصول چه محصولات شارژ با اطلاعات چه محصولات شارژ با آیدی به هیچ عنوان تا زمان تکمیل سفارش و دریافت پیامک انجام سفارش وارد بازی و اکانت خود نشوید زیرا در لحظه شارژ اکانت شما اگر وارد بازی شوید و شارژ کامل انجام نشود تماما مسئولیت این اتفاق بر عهده مشتری میباشد و هیچ مسئولیتی بر گردن ما نمیباشد

4_درصورت لفو سفارش توسط مشتری ( به هر دلیل و درخواست توسط از سمت مشتری) مبلغ سفارش به کیف پول حساب کاربری مشتری برگشت داده می‌شود مگر در شرایط خاص مانند( موجود نداشتن آن محصول و…) مبلغ سفارش با کسر 10 الی 15 درصد مالیات طی 1 الی 3 روز کاری به حساب مشتری که با آن ثبت سفارش داشته است برگشت داده می‌شود.

5_در صورت وارد کردن اطلاعات اشتباه در هنگام ثبت سفارش انجام سفارش شما به 24 ساعت آینده موکول می‌شود و در این زمان مشتری موظف است اطلاعات اکانت خود را درست کرده و به پشتیبانی از طريق تلگرام جهت تکمیل سفارش خود ارسال کند.
ایدی پشتیبانی تلگرام : capitaIw@
شماره پشتیبانی تلگرام ( ارتباط از طریق تلگرام یا پیامک) : 09039488192

6_درحالت معمول سفارشات بالای 300 هزار تومان نیازمند احراز هویت و ارسال مدارک میباشد و سفارشات پایین تر از این مقدار بررسی شده در صورت نبود مشکل تایید هویت می‌شوند.

7_ در هنگام خرید محصولاتی برای شارژ آنها نیاز به آیدی و اسم اکانت است مشتری موظف است دقت لازم را در وارد کردن آیدی و اسم کامل و درست خود داشته باشد زیرا درصورت اشتباه دادن آیدی و اسم خود و شارژ اکانت دیگری هیچ مسئولیتی به عهده فروشگاه نمی‌باشد.

8_تمامی محصولات کاملا قانونی از سمت گوگل پلی خریداری می‌شود و درصورت بروز مشکل بعد از خرید مشتری تنها با ارائه مدرک کاملا درست از سمت گوگل پلی امکان پیگیری و رفع مشکل توسط سایت و فروشگاه کاپیتان جم امکان پذیر میباشد

9_درصورتی که مشتری بعد از خرید کالا و محصولی آن محصول ناموجود یا فروش آن متوقف شود مشتری حق کنسل کردن سفارش یا تغییر دادن سفارش خود به چیز دیگری را دارد.

10_درصورتی که کاربر کوچیک ترین بی احترامی به سایت و عوامل آن کند سفارش لغو و 20 درصد هزینه کسر و مابقی به حساب کاربر برگشت داده می‌شود.

11_اطلاعات وارد شده توسط مشتری بصورت کامل توسط سایت محفوظ می‌ماند و بعد از انجام سفارش اطلاعات مشتری تماما از سیستم و تاریخچه خرید سایت حذف می‌شود.

12_ کاپیتان جم به اطلاعات شخصی و خصوصی کاربران کاملا احترام گذاشته و پیش خود همیشه محفوظ نگه میدارد

13_اگر بعد از خرید در سایت برای شما پیامک مبتنی بر اشتباه بودن اطلاعات اکانتتون ارسال شد هرچه سریعتر به پشتیبانی در تلگرام مراجعه کنید جهت بررسی و رفع مشکل پیش آمده درصورت مراجعه نکردن طی 24 الی 48 ساعت و مراجعه بعد از زمان ممکن است سفارش شما باطل و پذیرفته نشود
ایدی پشتیبانی تلگرام : capitaIw@
شماره پشتیبانی تلگرام ( ارتباط از طریق تلگرام یا پیامک) : 09039488192

-توجه داشته باشید درصورت تغییر در هر مورد از قوانین و مقررات از همین صفحه قابل مشاهده میباشد و درصورت پذیرفتن و خرید مشتری از سایت به منظور پذیرفتن تمامی قوانین و مقررات حتی درصورت تغییر میباشد-