بازی

معرفی بازی PUBG Mobile

پابجی

پابچی یکی از معروف ترین و محبوب ترین بازی های موبایل در سبک بتل رویال است. این بازی تا کنون بیش از صد میلیون دانلود در پلی استور داشته است. بازی پابجی برای اولین بار در سال 2017 و توسط کمپانی بلوهول عرضه شد و سپس برای پلتفرم هایی از جمله ویندوز، ماکروسافت و ایکس باکس منتشر شد. یک سال بعد یعنی در سال 2018 به دلیل استقبال زیاد بازیکنان سر تا سر جهان، کمپانی سازنده پابجی با همکاری کمپانی تنسنت گیمر، اقدام به طراحی بازی (پابجی موبایل) کردند.

پابجی موبایل از جمله بازی های آنلاین است که برای سیستم های اندروید و IOS طراحی شده است. حجم این بازی حدودا دویست مگابایت است. همچنین حجم دیتای اولیه این بازی نیز حدودا یک و نیم تا دو گیگابایت و حجم دیتای کامل آن، چیزی حدود چهار گیگابایت است. با دانلود دیتای کامل این بازی شما می توانید از تمامی مپ های بازی استفاده کنید. بر طبق آن چه که گفته شد، بازی پابجی موبایل جزء دسته بازی های پرحجم به حساب می آید. با این حال، این بازی طرفداران زیادی دارد.

در ادامه این مقاله با کاپیتان جم همراه باشید تا با این بازی محبوب بیشتر آشنا شوید:

پابجی

داستان بازی:

همانطور که در مقالات دیگر نیز اشاره شد، سبک بتل رویال به زبان ساده به آن دسته از بازی هایی گفته می شود که بازیکن از یک هواپیما یا ماشین یا …، در یک مکان دور افتاده پیاده می شود یا فرود می آید و وظیفه دارد تا به دنبال سلاح بگردد و با آن سلاح ها از خود دفاع کند و دشمنان خود را از بین ببرد. بازی پابجی موبایل نیز به همین صورت است. شما از یک هواپیما و از طریق چتر نجات بر روی یک جزیره فرود می آیید، به دنبال سلاح و مهمات می گردید و با دشمنان مقابله می کنید. شما با کشتن دشمنان سلاح و مهمات آن ها را بدست می آورید. همچنین در این بین، برای جا به جایی می توانید از وسائل نقلیه مختلفی استفاده کنید و در خانه ها و مکان های مختلف پناه بگیرید و با تمرکز و تلاش سعی کنید که آخرین نفری باشید که زنده می ماند و در نهایت پیروز میدان شوید.

اکنون به بیان برخی از ویژگی های جذاب این بازی می پردازیم:

  1. گرافیک بالا

از مهمترین ویژگی های پابجی موبایل، گرافیک بالای آن است به طوری که در زمینه گرافیک جزء رقیبان سر سخت بازی کال آف دیوتی محسوب می شود. اگر گرافیک هر دو بازی پابجی و کال آف دیوتی را در درجه آخر قرار دهید و آن ها را با هم مقایسه کنید می بینید که با وجود اینکه نمی توان منکر گرافیک بالای کال آف دیوتی شد اما گرافیک پابجی حتی از گرافیک کال آف دیوتی هم بهتر است. گرافیک بالا و گیم پلی مهیج پابجی موبایل شما را ساعت ها محو خود می‌کند.

 

  1. مپ های متنوع

از دیگر ویژگی های بازی پابجی می توان به تعداد مپ های آن اشاره کرد. این بازی از نظر تعداد مپ، نسبت به بازی های مشابه از جمله فری فایر و کال آف دیوتی در جایگاه بالاتری قرار دارد. به عنوان مثال کال آف دیوتی فقط دو مپ دارد در حالی که پابجی دارای شش مپ است.

 

  1. سلاح ها و مهمات بیشتر

این بازی نسبت به بازی های مشابه دارای طیف گسترده تری از سلاح های متنوع و مختلف می باشد که شما می توانید هر کدام را که بخواهید، با پیشروی در بازی بدست بیاورید و تلاش کنید تا دشمنان خود را شکست داده، از خودتان دفاع کنید و آخرین فرد زنده مانده در مپ باشید. برای ارتقاء سریع تر شما می توانید اقدام به خرید یوسی پابجی از فروشگاه کاپیتان جم کنید.

یوسی در بازی پابجی به چه معناست؟

یوسی نوعی ارز درون بازی پابجی است که با استفاده از آن شما می توانید سطح خود را به طور قابل توجهی بالا ببرید و همچنین می توانید یک سری مأموریت های خاص را بگذرانید. شما می توانید با استفاده از یوسی، آیتم هایی را به کاراکتر خود اضافه کنید و سلاح ها و تجهیزات بیشتری تهیه کنید و در نهایت قدرت خود را افزایش دهید. بسیاری از بازیکنان، یوسی پابجی را به نام دلار بازی می شناسند (هر دو یکی هستند).

 

  1. صداگذاری و موسیقی متن جذاب

بازی پابجی نسبت به بازی های مشابه خود، دارای صداگذاری قوی تری می باشد و همین امر جذابیت این بازی را دو چندان کرده است. برای زنده ماندن در فضای خشن بازی، شما می بایست از حواس خود حداکثر استفاده را ببرید. صدا گذاری قوی این بازی باعث می شود تا شما بتوانید از حس شنوایی خود بهتر استفاده کنید و در نتیجه سریع تر و دقیق تر عمل کنید. علاوه بر این موسیقی متن جذاب در کنار دیگر المان های این بازی شما را ساعت ها سرگرم می کند.

 

  1. آب و هوا در بازی

آب و هوا در بازی های کال آف دیوتی، فری فایر و فورتنایت تقریبا یکی است در حالی که آب و هوا در پابجی موبایل متفاوت است. همچنین گرافیک آب و هوا (به عنوان مثال قطرات باران) در بازی پابجی به طور قابل توجهی بالاست و حس بسیار خوبی به بازیکن می دهد.

 

  1. بازی گروهی

شما می توانید این بازی مهیج و جذاب را به شکل گروهی و با دوستان خود بازی کنید و لحظات خوشی را در کنار یکدیگر بگذرانید.

 

  1. انتخاب مدل

از ویژگی های دیگر این بازی این است که شما می توانید در دو مدل (MODE) مختلف بازی کنید. به این صورت که شما حق انتخاب دارید و می توانید به انتخاب خود، به عنوان اول شخص (مدل FPP) و یا سوم شخص (مدل TPP) بازی کنید.

 

 

  1. سخت افزار مورد نیاز

برای اجرای بدون لگ بازی پابجی، چیزی حدود سه گیگابایت رم (حداقل) لازم است. و طبیعتا هر چقدر حافظه رم بالاتر باشد شما می توانید با گرافیک بالاتری به این بازی سرگرم کننده بپردازید. در کل، این بازی جزء دسته بازی های سنگین است که باعث داغ کردن موبایل شما می شود. به علاوه، باعث می شود گوشی شما حین بازی لگ بزند. متاسفانه در این مورد بازی پابجی موبایل ضعیف تر از رقبای خود عمل کرده اما با این وجود بسیاری از بازیکنان هستند. که بازی پابجی را به رقیبانش ترجیح می دهند.

 

کلام آخر:

بازی پابجی از مزیت های بسیاری برخوردار است که باعث شده تا بسیاری از طرفداران بازی های بتل رویال به این بازی روی بیاورند و حتی پابجی را به بازی های مشابه ترجیح دهند. همانطور که گفته شد شما باید تلاش کنید تا سطح خود را بالا ببرید و پیروز میدان شوید. شما می توانید از فروشگاه کاپیتان جم اقدام به خرید یوسی پابجی با قیمت مناسب کنید و سطح خود را سریع تر ارتقاء ببخشید.

امیدوارم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید.

خوشحال می شویم نظرات و تجربیات خود را در مورد بازی پابجی موبایل با ما به اشتراک بگذارید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *