بازی

معرفی بازی GARENA FREE FIRE

فری فایر

طی سالیان گذشته بازی های سبک بتل رویال در میان بازیکنان سرتاسر جهان محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده. به همین دلیل بسیاری از استودیو ها و کمپانی های بازی سازی در پی ساخت بازی هایی در این سبک هستند. بازی Garena Free Fire یکی از زیباترین، محبوب ترین و جالب ترین بازی های اکشن و بقا است که تاکنون منتشر شده است. این بازی، توسط استودیوی بازی سازی 111 dots Studio و برای دستگاه ها اندروید و IOS ساخته شده است. بازی فری فایر یک بازی در سبک بتل رویال است که به صورت رایگان در گوگل پلی، اپ استور آیفون و همچنین اپ استورهای ایرانی عرضه شده است. این بازی همانند بازی پابجی، تا به امروز میلیون ها بار توسط کاربران اندروید و IOS سراسر جهان دانلود و نصب شده است و یکی از پر دانلود ترین بازی های گوشی های هوشمند به شمار می رود. آشنایی بیشتر با این بازی موجب می شود تا بیشتر از این بازی سرگرم کننده لذت ببرید. برای آشنایی بیشتر با بازی گارنا فری فایر، در ادامه با کاپیتان جم همراه باشید. فری فایر

معرفی بازی:

گرافیک بالا، سبک و داستان جذاب این بازی، همه و همه باعث شده تا شاهد یک بازی هیجان انگیز باشیم که ساعت ها ما را به خود مشغول می کند‌. بازی Garena Free Fire به صورت سوم شخص طراحی و ساخته شده است‌. در این بازی 50 بازیکن در یک جزیره دور افتاده حضور دارند و در این میان تنها یک برنده وجود خواهد داشت. برنده ی میدان کسی خواهد بود که بتواند از ایده های کشنده و حرفه ای دیگر بازیکنان و موانع جان سالم به در ببرد. در دنیای آزاد فری فایر که به صورت HD و گرافیک بالا و جزئیات زیاد طراحی شده است، بازیکنان توانایی گشت و گذار آزادانه دارند و می توانند همانند یک انسان واقعی انواع کارهای مختلف را انجام دهند. شما می توانید با خریدن جم بازی فری فایر از کاپیتان شاپ، از امکانات بیشتری که درون این بازی وجود دارد استفاده کرده و پیشرفت سریع تری داشته باشید و بکوشید تا با استراتژی خاص خود، بر دیگر بازیکنان غلبه کرده و در نهایت پیروز میدان شوید.

فری فایر

موضوع بازی:

داستان بازی از یک هواپیما شروع می شود؛ هواپیمایی که در یک جزیره دور افتاده سقوط کرده است. به طور خلاصه، وظیفه شما این است که زنده بمانید. مرحله اول برایتان ساده است، شما فقط باید طبق راهنمای بازی به دنبال سلاح و مهمات جنگی و همچنین کیت های درمانی باشید تا بتوانید در برابر رقیبان خود دوام بیاورید. در مرحله دوم، شما باید ذهن خود را متمرکز کنید و به سمت هر کسی که دیدید، شلیک کنید. در نهایت تنها کسی که در بازی زنده بماند، برنده خواهد بود.

همچنین در طول بازی، وسائل نقلیه در اختیار شما قرار می گیرد و شما می توانید با استفاده از آن ها به ماجراجویی های هیجان انگیز بپردازید و به مکان های مختلف بروید. علاوه بر این شما می توانید سلاح های مختلف خود را در وسائل نقلیه ای که در اختیارتان قرار داده شده است، قرار دهید؛ بدین ترتیب شما می توانید سلاح های گران تر و بهتری تهیه کنید. با این کار شما شانس خود را برای دستیابی به امتیازهای بیشتر، بالا می برید که همین امر منجر به پیشرفت سریع تر شما می شود.

انتظار بازی راحت را نداشته باشید. درست است که مرحله اول (جمع کردن سلاح و مهمات جنگی) برایتان راحت خواهد بود، اما در مرحله دوم (مبارزه)، شما با رقیبانی مواجه خواهید شد که هر کدام استراتژی مخصوص به خود را دارند. اینکه با استراتژی تمامی رقبای خود مقابله کرده و آخرین فرد زنده در میدان باشید کار راحتی نیست. برای این کار، لازم است تا شما سطح خود را سریع تر از رقبا ارتقا داده و از امکانات بیشتری استفاده کنید و سلاح های بهتری تهیه کنید.

همانطور که گفته شد؛ برای استفاده از امکانات بیشتر بازی، شما می توانید اقدام به خریدن جم بازی فری فایر از کاپیتان شاپ کنید، که در این صورت قادر خواهید بود سریع تر از رقبا خود پیشرفت کنید.

فری فایر

برخی از ویژگی های جذاب بازی فری فایر:

از مهم ترین ویژگی های بازی فری فایر که توجه بسیاری از بازیکنان را به خود جلب می کند. می توان به امکان حرکت آزادانه در نقشه بازی، موسیقی پس زمینه جذاب، مبارزه در مقابل 50 بازیکن آنلاین در سراسر جهان، کنترل های لمسی، عالی و روان اشاره کرد. همچنین توجه به جزئیات ساخت بازی، تنوع مأموریت ها و مراحل بازی، امکان بازی به صورت تیمی با دوستان خود را به وجود اورده. وجود انواع آیتم ها از جمله انواع سلاح در بازی نیز باعث شده تا بسیاری از طرفداران بازی های سبک بتل رویال، عاشق FREE FIRE شوند.

همچنین در این بازی شما می توانید با کشتن هر رقیب، مهمات او را بردارید و از آن ها در نبرد با رقبای دیگر استفاده کنید. و البته در طول مبارزه با رقبا باید حواستان به حملات هوایی باشد تا شما را کشتن ندهد.

اگر از علاقه مندان به بازی های اکشن و سبک بقا هستید بدون شک این بازی با ساخت، طراحی و گیم پلی فوق العاده، نظرتان را جلب میکند. و تجربه ای متفاوت و به یادماندنی از بازی های اندروید و IOS را برایتان به ارمغان می آورد.

آیا می توان بازی فری فایر را بر روی گوشی هایی با اندروید پایین و سخت افزار متوسط بازی کرد؟

پاسخ این سوال مثبت است. فورتنایت، پابجی موبایل، کالاف دیوتی موبایل و فری فایر، چهار بازی بتل رویال محبوب و مطرح اندروید هستند که سه مورد اول برای اجرای بدون مشکل، نیاز به گوشی هوشمند قوی با قدرت سخت افزاری بالا دارند. اما بازی فری فایر اندروید بر خلاف سه بازی دیگر بر روی گوشی هایی با سخت افزار متوسط نیز بدون مشکل اجرا می شود و افراد دارنده گوشی های هوشمند با سخت افزار متوسط نیز قادرند این بازی زیبا را به بهینه ترین شکل ممکن تجربه کنند و از داشتن یک بازی بتل رویال فوق العاده لذت ببرند.

 

در فروشگاه کاپیتان جم به راحتی می توانید این محصولات را خریداری کنید و از بازی نهایت لذت را ببرید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *